Sunday, March 19, 2006

Om jag ändå vore i Carolas trosor


Melodifestival i år igen. Fel låt i år igen.
Vad ska man behöva göra för att få något gott tillfört här
i världen? Jag ringde faktiskt två ggr (!) och röstade på Linda.
Jag menar, Carola... hallå? Hon är ju lugnet och harmonin tråkigt
personifierad. Kan hon inte bara flippa ur någon gång?
Ett exempel till utflippning skulle ju kunna vara att hon
går ut i rikstelevision och berättar för hela svenska folket
att hon är flata. Herregud,(passande va?) vem skulle vilja
vara i hennes trosor då?

2 comments:

Sarha said...

nu har jag läst din blog... men du, det är ju Eva Dahlgren som är schlagerflatan, då kan ju inte Carola bara komma och sno det. Hon får nöja sig med att vara frireliös, jävla Carola...;P

Anonymous said...

Great att Carola skulle vara flata, men skulle det inte sitta bättre med en Linda Bengtzing som söker sig en flickvän? Joooo. Nej nu du. Nu ska jag upp till farmors höga berg. Bajj