Wednesday, October 11, 2006

This is one of those days I rather feel like dying

kaffespill är ingenting om man har flugor i beredskap. flugor som kan krocka med ditt bleka ansikte och långsamt glida ner i ett varmt bad och gå en långsam död tillmötes.
jag har bläck i min navel och mår inte dåligt över det, inte alls faktiskt. allt kan vara så mycket värre; tänk bara på myrorna - de kan lätt trampas ihjäl.
en gång hade jag maskar i en balja, jag var ganska knäpp men jag har aldrig påstått motsatsen vid högre ålder heller.
äckliga människor gör mig äcklig. jag tycker inte om mig själv då.
jag sparar på kvitton för att verka viktig men det slutar alltid med att jag säljer smör till grannen för 14 kronor kilot. ibland gör inte ens en majblomma en glad och det är ändå oktober.

jodå, så är det nog allt.

No comments: