Saturday, October 11, 2008

Min månad ser annat än ljus ut ur ekonomisk synvinkel. Fortkörningsböter, obetald semester som gjort sig påmind, bil som borde stannat på verkstaden... men här sitter jag och ler. Det finns människor som får en att se förbi allt trassel och göra det bästa av situationen. Så idag ska jag laga god mat åt mig själv och öppna en flaska rödvin och klappa mig själv på axeln och säga att allt löser sig. Det gör det alltid, bara lätt att glömma bort när man står mitt i smeten.
Funderar dessutom på att läsa någon distanskurs vid sidan om jobbet så min mentala träning kommer igång lite smått när höstmörkret eventuellt invaderar sinnet.

Hade det inte varit för musik och gott vin så skulle nog världen gå under för väldigt längesen.

.posshaj!

Vi ser mest ut som skogsmullar.

No comments: